čtvrtek 2. dubna 2020

Učivo 2.4.

Dobré ráno !
😂
Pepíček prosí tátu:
" Tati, kup mi buben."
" Nekoupím, budeš mě rušit při práci."
Pepíček: "Neboj, budu bubnovat jenom,
když budeš spát."

Mrkněte se na včerejší výsledky.
Kdo něčemu nerozumí, volá mi.
Sdílená tabulka s vašimi splněnými úkoly má druhý list pro duben. Dole si můžete rozkliknout
úkoly z března nebo dubna, aby to bylo více přehlednější.
Na sdílený disk už mi posíláte hotové úkoly, kopírujte je do správné složky a vždy pojmenujte svým jménem. Komu to nejde, zkuste poprosit některého spolužáka nebo volejte mi.

M - Do velkého sešitu nadpis Porovnávání čísel
     - vypracujte cv. 1- 5
vypracoval David
ČJ - PS str. 44/3 a -kartičky, jak se to dělá na to zkus přijít sám
potom si pusť tyto odkazy
Odkaz na určování vzorů rodu ženského
Druhý odkaz
- po kontrole kartičky přepiš do sešitů ( jeden vzor - jeden sloupec )
Problém byl jen se slovem nit - bez nitě i niti - tedy by mohla být jak u vzoru píseň, tak kost.
Ale v v 6. pádě mn. č. je o nitích jako o písních ( o kostech)  - proto vzor píseň.


Tvůrčí psaní : zahrajte si : město, jméno, zvíře, věc, rostlina - znáte to ?

Žádné komentáře:

Okomentovat