středa 1. dubna 2020

Učivo1.4.

Dobré zasněžené ráno !
😂
Dva blázni jdou po kolejích a řeknou si:
" Dojedeme až tam, jak jsou ty koleje úplně u sebe."
Po chvíli cesty si řeknou: " Hej, nejsme tam už?"
A otočí se. " Jé hele, my jsme to už dávno přešli."

Zkontrolujte M ze včerejška.
Pošlete mi VL - 30.3.2020
Čtěte.

Včera jsem všem poslala email, kde s vámi sdílím google disk. Chtěla jsem místo, kde bychom kopírovali vaše práce a vy jste se mohli podívat, jak se to povedlo i ostatním. Po zkopírování to přejmenujte na své jméno, ať vidíme, kdo to poslal.
Napište mi na whats app, komu se tam podařilo něco zkopírovat.

Včera došlo k nedorozumění, na whats appu třídy pište odpovědi nebo sdělení pro mě a pro třídu.
Vy už jste si založili svou vlastní skupinu, jsem ráda, že si máte co říct :).
Poslala jsem tam fotku vlajek, ze kterých se vybírala ta naše. Diskuze byla o tom, která by se vám líbila více.

M - cv. 15 - ústně
       do sešitu - cv. 16,17,20- nepřekreslujte, jen napište do řádku za sebou čísla podle šipek, např. 300, 1 200, 1 500, ...




ČJ - PS str. 44/2

test na sciodat.cz  - dnes
Literatura a čtenářská gramotnost - porozumění textu - 02 (1. pokus)

Tvůrčí psaní - do sešitu si napiš pod sebe VE ŠKOLE a do každého řádku napiš, jak se cítíš v tomto prostředí. Může ti pomoci seznam lidských vlastností 
například:
Pošlete na google disk - dnes.












Žádné komentáře:

Okomentovat