středa 25. března 2020

Rodiče - důležité informace !!!

Milí rodiče,
doma vaše děti asi zůstanou ještě dlouho, proto neustále přemýšlím, jak domácí výuku pojmout, aby je to aspoň trošku bavilo a vše nezapomněli. Také bych chtěla, aby se všichni snažili být více samostatní. Doporučila jsem dětem, že nejdříve úkoly mají zkusit udělat sami, když jim něco nepůjde, tak se obrátit na své spolužáky a až pak na vás nebo na mne.
   Prosím, napište mi, jestli se stane a vaše dcera/syn úkoly dělat nemohou, z jakéhokoliv důvodu.

1.  Zadávám tedy úkoly většinou denně, další den zpět vkládám výsledky, které by si všichni měli zkontrolovat. Pokud jim není něco jasné, tak se mohou obrátit na mě.

2. Emailem všem dětem pošlu zprávu, kde bude :
a) moje telefonní číslo, abychom se mohli s dětmi spojit přes WhatsApp, pokud bude potřeba cokoliv vysvětlit.  Zde mi mohou posílat fotky, dokončené práce apod.
   Děti se tedy, pokud to bude možné, ozvou na můj whatsapp ( nejlépe zítra) - do vzkazu napíší své jméno, abych si kontakty mohla uložit.
 Na whatsappu se budu snažit být denně od 8:30 - 10 h nebo v jiný čas po domluvě.

b) odkaz na google tabulku, kde děti i vy uvidí, jestli už mají zadané úkoly splněny. Vybarvený čtvereček bude znamenat - úkol byl splněn.
tabulka výsledků

c) heslo na sciodat.cz  , kde budeme dělat testy

3. Dohlédněte na děti, aby si každé četlo denně svou knihu
4. Prosím o založení sešitu Tvořivé psaní, kde budou dostávat krátké úkoly na psaní.

  Prosí všechny o trpělivost. I pro mne tato situace není jednoduchá. Budu ráda, když mi napíšete připomínky nebo podněty.
  Známkovat úkoly nebudu, dostali jsme od pana ředitele pokyn, abychom upřednostnili slovní hodnocení.
  Společně vše určitě zvládneme :) MP








Žádné komentáře:

Okomentovat