čtvrtek 26. března 2020

Učivo 27.3.

Dobré ranko!
😂
Turista je u lidojedů a ptá se : " To je vaše rodinné album ? "
" Ne, to být naše kuchařka."

Zatím se na watsapp přihlásila polovina třídy.
Mám takovou představu, že na můj watsapp mi budete psát nebo volat problémy s učivem nebo
fotky vaší práce.
Na třídní watsapp budeme psát věci pro třídu : když někdo něco zajímavého vyrobí, tak může poslat foto- jako motivaci pro ostatní, když budete chtít sdělit všem něco zajímavého apod.
Já vám tam budu posílat jednoduché úkoly pro všechny. Nebo nějaké zajímavosti.

Dokončete první test !!! na sciodat.cz

M - jen pro zájemce šikulky test do pondělí - opět na sciodat.cz

Vl - Dějiny udatného národa - díl 11, 12
 - uč.str. 9 - 11
 - do sešitu odpovězte na otázky celou větou str. 11/ 1 - 4
 - ústně - 11/5


Př - 1. Pokud budete mít možnost, buď na zahradě nebo na procházce, vyfoťte si jarní květinu.
       2. Najděte si o ní informace buď v knize, encyklopedii nebo na internetu např. wikipedii
       3. Napište o ní zajímavosti, které jste našli. Zkuste toho najít co nejvíce :)
       4. Pošlete emailem nebo whatsappem do 1.4.
 - pokud nemůžete fotit, tak klidně jarní kytku nakreslete nebo zkopírujte z internetu
+ zkus si napsat k mému textu otázky, např. Kde jsem tě vyfotil?
Kde se mohu vyskytovat ?
Kolik cm jsem nebo budu vysoká ?
.
.
Když na ně odpovíš, tak se ti vytvoří text.
Nekopírujte věty z internetu, kterým nerozumíte !!!

Jmenuji se devětsil lékařský.
 Rostu v lesíku blízko potoka na Nové Vsi. Patřím mezi první jarní květiny, které můžeš potkat na vlhkých loukách, březích potoků a řek a v příkopech. Teď jsem malá, ale teprve vyrostu až do 1,2 m a budu mít obrovské listy. V létě si je dáváte místo klobouku na hlavu. Mám léčebné účinky. Kdysi mě používali proti moru. Dnes mě můžete použít  při kašli nebo při křečích v žaludku nebo proti zácpě.

Žádné komentáře:

Okomentovat