pondělí 30. března 2020

Učivo 30.3.

Dobré ráno,
dnes se mi vůbec vstávat nechtělo, proč?
Měnil se čas - museli jsme vstávat dříve.
Mi se to nepovedlo, na zahradě máme sníh a venku je zima.
😂
" Tak jsem se vrátil z dovolené."
"A jaké bylo počasí?"
" Celkem dobré, pršelo jen dvakrát, jednou čtrnáct a podruhé deset dnů."

Mrkněte se na páteční Vl - odpovědi na otázky
Stále nemá 7 žáků vyplněný test do čj na sciodat.cz  !!! Dnes to udělejte ! Heslo jsem posílala všem emailem dne 25.3.

ČJ- PS str. 42/14b  43/1 celé do malého sešitu



AJ - do 3.4. nakresli na výkres A4 ( jako velký sešit) Co děláš celý týden uč. str. 42 - dole.
        Použij věty, které jsem ti opravila, ale každý den bude jiná činnost, klidně si i něco vymyslete.
Do bublin pište celé věty i se dnem, kdy činnost děláte.
I play computer games on Mondays.

M - Nové učivo - Číslo do 10 000
     - přečti si levou stranu 30
      - do velkého sešitu napiš nadpis, cv. 5 opiš (bez prvních dvou vět)
     - druhá strana 31 / 7,8 - nejlépe s rodiči nebo se starším sourozencem
     - 31/9 - přepiš tabulku  a doplň podle červeného návodu
     -31/10 - do sešitu
     - kdo nezvládá, volá mi přes whatsapp
odkaz na vysvětlení
                     str.30                                                                              str.31
Za řádek tisíců musí být mezera.

Žádné komentáře:

Okomentovat