neděle 22. března 2020

Učivo 23.3.

Dobré ráno děti,
😂
Povídají si dvě žáby a jedna říká:
"Mně je špatně."
A druhá na to : " Hm, jsi nějaká zelená."

mrkněte se na výsledky pátečního učiva.
Nyní vyluštěte hádanku, která je zadána v hlaholici, prvním slovanském písmu, které vymyslel Konstantin ( neboli Cyril), kolem roku 863. Pomůže ti tento odkaz

Pozor, nečtete zadání pořádně, vyluštěnou větu mi napsalo jen pár žáků, zbytek se k ní jen vyjádřil !!! Pošli mi dnes email se třemi úkoly.
Všichni byste měli používat svůj email, založený ve škole, ve znění jmeno.prijmeni@liskovec.cz   - dostanete se tam přes google - gmail.

1. úkol
Zamysli se nad větou, kterou si vyluštil a napiš mi, co si o tom myslíš, co tě napadá, jestli s tím souhlasíš apod. Piš to prosím sám, bez rodičů. Nadpis bude vyluštěná věta.

2. úkol
Do emailu připiš, jestli se můžeš během dopoledne spojit s některým tvým spolužákem/ spolužačkou a jak.

3. úkol
Pokud můžeš, vyfoť vytvořenou záložku a pošli mi fotku.

Každý den si čti knihu, podle svého výběru. Pokud máš problém se čtením, čti nahlas.

Vypadá to, že doma zůstaneme dlouho, proto zkusíme zapracovat na vašem vyjadřování.
Založte si ,prosím, sešit pro Tvořivé psaní. Klidně formát A4 - velký sešit nebo malý, pokud doma nemáte, poproste rodiče, aby vám ho koupili nebo budete úkoly dělat na samostatné listy, které si budete číslovat a dávat do složky.

ČJ - PS str. 42/14a - říkejte si vzory ve stejném tvaru

M - PS str. 39
procvičuj -  odkaz    Mio, děkuji za odkazy !


AJ - PS str. 52 /2 - Přečti a napiš. Vypiš činnosti, které mají rádi a které ne.


   




Žádné komentáře:

Okomentovat